2020 november 11 szerda - 18:53:14 Hivatali hírek Hozzászólás0
Magyarország Kormánya – az országgyűlés felhatalmazása alapján- a 478/2020. (XI. 03.) Kormányrendeletben az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó SARS-CoV-2 koronavírus világjárvány következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére 2020. november 4. napjától veszélyhelyzetet hirdetett ki.
A Kormány veszélyhelyzet idején alkalmazandó védelmi intézkedések második üteméről szóló 484/2020. (XI. 10.) Korm. rendelete a mai nappal hatályba lépett és 2020. december 11. napjáig lehet alkalmazni.
A kormányrendelet értelmében a hatodik életévét be nem töltött kiskorú kivételével mindenki köteles ügyfélfogadási időben a közigazgatási szerv ügyfelek részére nyitva álló területén orrot és szájat folyamatosan elfedő maszkot viselni.
A Polgármesteri Hivatalban polgármesteri, alpolgármesteri, jegyzői fogadóórák továbbra sem kerülnek megtartásra, a kérdések, észrevétele benyújtására írásos formában van lehetőség, valamint telefonon keresztül állunk Ügyfeleink rendelkezésére.
Telefon: +36 53 360-135/107-es mellék
E-mail: abony@abony.hu
Levelezési cím: 2740 Abony, Kossuth tér 1.
Személyesen kizárólag azon ügyfél fogadása történik, akinek a halaszthatatlan ügyében a személyes megjelenést jogszabály kötelezővé teszi (pl. egyes anyakönyvi ügyek, személyes nyilatkozattételek, vis maior).
A személyes ügyfélfogadás ebben az esetben is kizárólag előzetes – telefonon vagy e-mail útján történő – időpont egyeztetést követően történik, ügyfélfogadási időben.
Az időpont egyeztetésre és esetleges telefonos ügyintézésre az ügyintézéssel érintett szervezeti egység korábban már megadott telefonszámain van lehetőség hivatali munkaidőn belül:
Titkárság: +36 53 360 135 / 101 és 107. mellék
Hatósági és Szociális Ügyek Osztály: +36 53 360 135 / 112, 166 és 171. mellék
Településfejlesztési Osztály: +36 53 360 135 / 142 és 145. mellék
Gazdasági Osztály: +36 53 360 135 / 119 és 121. mellék
Adócsoport: +36 53 360 135 / 124 és 125. mellék
Továbbra is kérem Önöket, hogy a foglalt időpontra lehetőleg kísérő nélkül érkezzenek, kizárólag az ügyintézéssel érintett ügyfelek fogadását tudjuk megtenni.
Amennyiben várakozni kell, kérem Önöket, hogy azt – amennyiben az időjárás engedi – a Hivatal épülete előtt, szabad levegőn tegyék meg.
Kérem, hogy a benyújtani kívánt beadványát szíveskedjék az elektronikus ügyintézés keretei között (e-mail, Abony Applikáció), vagy postai úton eljuttatni az Önkormányzat, illetve a Hivatal részére, továbbá lehetőségük van írásos kérelmüket, beadványukat a Hivatal bejáratán kívül, a falon elhelyezett ládában elhelyezni.
Elérhetőségeink: abony@abony.hu e-mail cím, valamint az 2740 Abony, Kossuth tér 1. postacím.
Kérem a Tisztelt Lakosságot, hogy a veszélyhelyzetre tekintettel kizárólag halaszthatatlan ügyben keressék fel a Hivatalt!
Az intézkedések visszavonásig érvényesek.
Továbbra is kísérjék figyelemmel Abony Város internetes felületeit, valamint a hivatalos kormányzati tájékoztató oldalt.
Kérem Önöket, hogy nagyon vigyázzanak magukra, egymásra, gyermekeikre, szüleikre és valamennyi embertársukra!
Szíves megértésüket és együttműködésüket ezúton köszönöm!
Abony 2020. november 11.
dr. Gáspár Anita jegyző