Magyarország Kormánya – az országgyűlés felhatalmazása alapján- a 478/2020. (XI. 03.) Kormányrendeletben az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó SARS-CoV-2 koronavírus világjárvány következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére 2020. november 4. napjától veszélyhelyzetet hirdetett ki. Tájékoztatom a tisztelt Lakosságot, hogy a koronavírus-járvánnyal összefüggésben fennálló veszélyhelyzetre tekintettel, a lakosság és a Hivatal dolgozói egészségének megóvása érdekében 2020. november 04. napjától az Abonyi Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés az alábbiak szerint történik:
A polgármesteri, alpolgármesteri, jegyzői fogadóórák továbbra is felfüggesztésre kerülnek. Észrevételeiket, kéréseiket postai úton, elektronikus levél formájában, valamint telefonon tudják benyújtani az érintett tisztségviselő részére az alábbi elérhetőségeken:
Telefon: +36 53 360-135/107-es mellék
Levelezési cím: 2740 Abony, Kossuth tér 1.
Személyesen kizárólag azon ügyfél fogadása történik, akinek a halaszthatatlan ügyében a személyes megjelenést jogszabály kötelezővé teszi (pl. egyes anyakönyvi ügyek, személyes nyilatkozattételek, vis maior).
A személyes ügyfélfogadás ebben az esetben is kizárólag előzetes – telefonon vagy e-mail útján történő – időpont egyeztetést követően történik, ügyfélfogadási időben.
Az időpont egyeztetésre és esetleges telefonos ügyintézésre az ügyintézéssel érintett szervezeti egység alábbi telefonszámain van lehetőség hivatali munkaidőn belül:
Titkárság: +36 53 360 135 / 101 és 107. mellék
Hatósági és Szociális Ügyek Osztály: +36 53 360 135 / 112, 166 és 171. mellék
Településfejlesztési Osztály: +36 53 360 135 / 142 és 145. mellék
Gazdasági Osztály: +36 53 360 135 / 119 és 121. mellék
Adócsoport: +36 53 360 135 / 124 és 125. mellék
Kérem, hogy a benyújtani kívánt beadványát szíveskedjék az elektronikus ügyintézés keretei között (e-mail, Abony Applikáció), vagy postai úton eljuttatni az Önkormányzat, illetve a Hivatal részére, továbbá lehetőségük van írásos kérelmüket, beadványukat a Hivatal bejáratán kívül, a falon elhelyezett ládában elhelyezni.
Elérhetőségeink: abony@abony.hu e-mail cím, valamint az 2740 Abony, Kossuth tér 1. postacím.
Kérem Önöket, hogy a foglalt időpontra is lehetőleg kísérő nélkül érkezzenek, kizárólag az ügyintézéssel érintett ügyfelek fogadását tudjuk megtenni.
A járványügyi készültség szabályai – így például a maszkviselés szabályai – a veszélyhelyzet idején is fennmaradnak.
Kérem a Tisztelt Lakosságot, hogy a veszélyhelyzetre tekintettel kizárólag halaszthatatlan ügyben keressék fel a Hivatalt!
A fentiekkel kapcsolatban kérem szíves megértésüket és együttműködésüket.
Az intézkedések visszavonásig érvényesek.
A Kormány döntéseiről, valamint az annak megfelelő, helyben meghozandó intézkedésekről folyamatosan tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, így kérem, hogy továbbra is kísérjék figyelemmel Abony Város internetes felületeit, valamint a hivatalos kormányzati tájékoztató oldalt.