Hír: Elektronikus ügyintézés
(Kategória: Hivatali hírek)
Küldte: admin
2021 január 05 kedd - 06:47:27


Tisztelt Ügyfelek!

A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.

A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

-          segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
-          technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;
-          ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;
-          kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;
-          intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
-          SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

 Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.

 Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap).



Ezen hír származási helye: abony.hu
( http://regi.abony.hu/news.php?extend.6286 )